Nieuwsflits 16 september

Vandaag een korte nieuwsflits. Het lijkt erop dat de zomer nu echt voorbij gaat. Wilt u eraan denken uw kind weer een jas mee te geven? Dinsdag a.s. zijn de kinderen vrij. Het team heeft een studiedag. De onderbouw heeft een scholing VVE, met deze scholing gaan wij samen met het team van de peuteropvang Velsen en De Klipper de doorgaande lijn vanuit de peuteropvang nog beter vormgeven. Wij richten ons hierbij speciaal op woordenschat en taalontwikkeling. De bovenbouwleerkrachten gaan het nieuwe rooster voor groepsdoorbrekend werken verder vormgeven. Na drie weken is het goed om te kijken, wat loopt goed en wat kunnen we bijstellen.

Activiteiten na school

Vrijdag 23 september is de kinderdisco voor kinderen van groep 4 t/m 8 opgeven kan bij Iris. Zie eerder verzonden flyer.

Dans, muziek, kunst en toneel

Zoals aangekondigd starten wij dit jaar weer met deze lessen. Samen met Kunstform Velsen maken wij op dit moment een rooster voor beide scholen op het plein. Op deze manier krijgen alle groepen apart het aanbod aangeboden. Woensdag a.s. start juf Eke bij ons op school met de kleuters en groep 3/4, zij krijgen een leuke creatieve les aangeboden. De lessen volgen het thema van de Kinderboekenweek “Gi-ga-groen”. Nog voor de herfstvakantie zal er ook een start gemaakt worden met muzieklessen.

Heel fijn, wij hebben weer schoolfruit!

Wij eten het fruit op woensdag, donderdag en vrijdag. Volgende week eten wij: appel, peer en watermeloen.

Nog even dit

Wij beginnen graag op tijd, wilt u zorgen dat uw kind om 8.30uur op school aanwezig is. De deur gaat om 8.20uur open.