Nieuwsflits 11 november

Feesten

Vandaag alweer 11 november, Sint Maarten er zijn weer heel wat mooie lampionnen geknutseld. In deze periode rollen we altijd snel de volgende feestperiode in, Sinterklaas zal morgen ook weer voet aan wal zetten in ons land. Een supergezellige maand, met ook veel prikkels voor de kinderen.

We houden het daarom bewust wat sober, zonder voor bij te gaan aan de gezelligheid die de feesten absoluut met zich meebrengen, want het is natuurlijk een super sfeervolle periode. Woensdag a.s. ruikt de hele school weer heerlijk naar pepernoten. De ouders van de OR komen ons helpen met pepernoten bakken. Zij gaan er ook voor zorgen dat de school weer mooi versierd wordt.

Vrijdag 2 december komt Sinterklaas naar het Koningsplein om De Vuurtoren en De Klipper te bezoeken. Wij verwelkomen hem samen op het plein, waarna Sint de scholen ook nog ieder apart bezoekt in de ochtend. Vanaf 12.00uur zijn de kinderen vrij.

GMR

De GMR is de gemeenschappelijke medezeggenschapsraad. Het overlegorgaan waarin vier ouders en vier personeelsleden mee kunnen denken en praten over het school overstijgende beleid IJmare, zoals dit door het bestuur uiteen wordt gezet. Zij zijn dringend op zoek naar nieuwe leden.

Kinderdisco

Iris organiseert volgende week een kinderdisco. Deze keer geen feestkleding, maar gewoon lekker in pyama of onesie!

Deze week eten wij cherry-pruimtomaatjes, sinaasappel en appel!

Nog even dit

Dinsdag a.s. is het studiemiddag de kinderen zijn om 12.00uur vrij!