Nieuw Schooljaar

Wij hopen dat u en uw kind(eren) hebben genoten van een heerlijke zomer! Maandag a.s. gaan de schooldeuren weer open. Het team is de afgelopen week al druk bezig geweest, de lokalen zijn ingericht, de plannen zijn gemaakt. We zijn er weer helemaal klaar voor!

Nieuwe gezichten

Met trots stel ik u ons team voor met veel nieuwe gezichten. Wij hebben er samen heel veel zin in om er voor de kinderen weer een topjaar van te maken!

Carla, Manon, Marianne, Betty, Sacha, John, Daan, Brit, Stephanie, Meryl en Wanda

Rosanna ontbreekt op de foto, zij zal op donderdag groep 3-4 begeleiden.

Werkdagen:

• Groep 1/2 Wanda (ma t/m woe) en Sacha (do -vr)
  • Groep 3/4 Meryl (ma-di-woe-vr) en Rosanna (do)
  • Groep 5/6 Daan (ma-di), Britt (wo) en Stephanie (do-vr)
  • Groep 7/8 John (ma-di) en Marianne (woe t/m vr)
  • Manon (ma-di-do)
  • Carla (ma-di-do-vr)

Ouderbetrokkenheid

Wij begrijpen goed dat u graag even wilt kennismaken met de nieuwe leerkracht van uw kind (eren). De eerste twee dagen kunt u daarom gewoon mee naar binnenlopen. Daarna vragen wij u uw kind zelfstandig naar binnen te laten gaan (groep 3 t/m 8). De leerkrachten hebben dan alle tijd en rust om de kinderen te begroeten. De leerkrachten lopen om 14.30uur altijd met de kinderen mee naar buiten. De kinderen van groep 1-2 worden altijd naar binnengebracht, tijdens de inloop heeft u gelegenheid even met uw kind in de groep rond te kijken of een spelletje te doen.

U ontvangt deze week ook een uitnodiging voor het driehoekgesprek (leerling, leerkracht, ouder). Fijn om bij de start van het schooljaar samen doelen te stellen.

Op maandagavond 12 september nodigen wij u uit voor ons informatieavond. Aanvang 19.30uur het team stelt zich aan u voor en wij vertellen u graag over onze werkwijze en plannen.

De schoolkalender kunt u vanaf volgende week in Parro vinden. U ontvangt van ons géén informatiekaart meer.

Zelf meenemen:

Voor het nieuwe schooljaar vragen wij u het volgende zelf te verzorgen voor uw kind (ren):

• Groep 1-2: Gymschoenen( die zij gemakkelijk zelf kunnen aandoen) en gymkleding
  • Groep 3 t/m 8: etui, gymschoenen en gymkleding, koptelefoon of oortjes. Voor het etui geldt, niet te groot en géén pennenbak o.i.d. voor op tafel.
  • Gym: Op maandag en vrijdag heeft groep 3 t/m 8 gym in de gymzaal. De kleuters gymmen in huin eigen speelzaal door de week heen.
  • Wanneer uw kind graag met een losse muis werkt, is het toegestaan deze mee te geven.

Eten en drinken

Woensdag vaste fruitdag!

Voor de kleine pauze graag wat drinken en een gezond tussendoortje. Wij zien het liefst iedere dag fruit echter woensdag is de vaste fruitdag. Wij hebben ons ook weer opgegeven voor het schoolfruit en hopen dat we weer worden ingeloot. U hoort van ons wanneer dit weer gaat plaatsvinden.

Wanneer u een bidon meegeeft, kunnen de kinderen zelf gedurende dag water bijvullen. Zeker met dit warme weer een aanrader!

Luizencontrole

Helaas genieten de luizen ook altijd enorm met dit mooie zomerweer!
Wilt u uw kind goed controleren? Dit voorkomt voor ons een hoop overlast.